Views

Difference between revisions of "User:Robert.kroepfl"

The Wiki of Unify contains information on clients and devices, communications systems and unified communications. - Unify GmbH & Co. KG is a Trademark Licensee of Siemens AG.

Jump to: navigation, search
 
(One intermediate revision by one other user not shown)
Line 2: Line 2:
 
* '''Firma:''' Siemens
 
* '''Firma:''' Siemens
 
* '''Position:''' Compliance Ingenieur
 
* '''Position:''' Compliance Ingenieur
* '''E-Mail:''' [mailto:robert.kroepfl@unify.com robert.kroepfl@unify.com]
+
* '''E-Mail:''' robert.kroepfl <at> siemens.com
  
Ich möchte Compliance-relevante Beiträge beisteuern.
+
Ich bin Mitarbeiter in der Compliance und schwerpunktmäßig mit den Themen Akustik, Sprachqualität und Echocanceller beschäftigt.

Latest revision as of 11:45, 29 September 2006

  • Name: Name: Robert Kröpfl
  • Firma: Siemens
  • Position: Compliance Ingenieur
  • E-Mail: robert.kroepfl <at> siemens.com

Ich bin Mitarbeiter in der Compliance und schwerpunktmäßig mit den Themen Akustik, Sprachqualität und Echocanceller beschäftigt.